Tonton Dia Semanis Honeymoon Full Episod

Tuesday, July 12, 2016


Assalamualaikum wbt..


Tonton Dia Semanis Honeymoon Full Episod | psttt korang korang... Korang tengok tak cerita Dia Semanis Honeymoon ni kat Astro Ria.. Best tak?? Hurmm sebenarnya aku baru jerk tahu cerita ni wujud dan sedang ditayangkan di Astro Ria bermula 11 Julai 2016 iaitu semalam... hehe.. Almaklumla kat umah tak de Astro Ria.. Adaaaaaaa tapi kena langgan la.. haha..!!

Selepas kejayaan drama bersiri Dia Semanis Honey, kini muncul pula drama Dia Semanis Honeymoon sambungan dari drama bersiri tersebut yang dilakonkan juga oleh Siti Nordiana dan Aliff Satar yang bersiaran bermula pada 11 Julai 2016 hingga 15 Julai 2016 di Astro Ria dan Astro Ria HD jam 10 Malam..

Bermakna baru episod 1 la yang dah disiarkan iaitu semalam... Korang mesti dah tengok kan.. Kalau ada yang belom tonton, jom menonton bersama aku.. Meh aku kasi link untuk full episod.. Kita nonton bersama.. hehe.. 

Klik link dibawah ni ye..
.
.
.
.



Kalau ada yang masih belum tonton drama bersiri Dia Semanis Honey, boleh klik link kat bawah ni ye.. Tonton drama bersiri dulu baru best nak tengok sambungannya.. Ye dak..!! hehe




Selamat menonton...!!


4 comments:

  1. Save dulu! Nanti nak tengok jugak. Suka drama ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa tonton siqah ye.. Best cite ni.. hiks..

      Delete
  2. Nak dia semanis hani raya pulok....

    ReplyDelete
  3. Tak dapat buka lah..ada tempat lain tak boleh tengok

    ReplyDelete