Pasang Top Komentar Widget

Wednesday, June 15, 2016


Assalamualaikum wbt..

Letak Top Komentar Widget  |  Blog korang ada tak pasang widget untuk Top Komentar.. Alah untuk tahu pengomen tegar kat blog kita tuu.. Ada tak??? Hehe.. Aku baru jerk pasang rini.. Dah lama sebenarnya nak pasang.. Nak jugak tahukan sape pengomen tegar untuk blog 'skirt pendek'  ni kan.. ahakzz.. Ada kehhh?? Tettttttt...

Puas aku pusing-pusing satu donea carik coding yang sesuai untuk blog aku ni.. Pasang punya pasang banyak yang tak menjadik.. Biasa la try n error kan.. Lastnya aku dapat jugak carik yang sesuai dengan blog aku.. Mungkin jugak sesuai untuk blog korang... Nak tahu kat mana aku amek coding yang ohsem ni, silalah klik kat link bawah ni ye...

Top Commentators Widget for Blogger


Tapikan, aku dapat rasakan bila buka blog aku terasa keberatan sikit dia punya loading.. Adakah kerana widget tersebut.. huh.. Masih dalam siasatan.. Kalau agak berat jugak, aku kasi buang aje la ini widget.. Tak best jugak kalau bukak blog pastu loading terhegeh-hegeh... Yang nak jengok blog kita pown boleh jadik "tak kuasa mak nakkk nak menunggu lama-lama"... hoh..  

Dan setelah dipasang widget tersebut, ini lah hasilnya...


Wah Kak PC pengomen tegar dekat blog aku ni upenye.. Sayang Kak PC ketat-ketat.. Muaxxx ciked.. hiks.. Kalau korang nak try test pasang widget ni boleh la try yek.. Klik aje link kat atas tu.. Jangan le memalu yek.. haha..!! 



2 comments: